Heeeey :D

heeeey fett länge sen ja blogga fan :O
Typ 1år sen :P Hhahahahha men iaf nu kommer jag och helene börja blogga tillsammans om vårat liv och gräjjer :) Jag kommer försöka blogga varje dag, om ja intehar ngt annat för meej :P




Iaf just nu sitter jag och Yasmin och väntar på att Helene ska platta sitt hår, sen ska vi tagga te centruuuuuum :D
Hahahah för ja måste ha CHOKLAAAAAAAAAAD!! sen kommer vi säkert bah gå runt som 3små luffare(somvanligt)
igår va roligaste dagen med yasmin ja sväääääääär!!!
Haahahah kolla.. ja sov hos min moster i fredags, sen på lördagmorronen ringde ja hem till Yasmin, och frågade om hon ville följamed till Andys lekland i Sickla, med mej, min moster och molly :P Hhahahhaha och det ville hon..
Så vi hämtade henne och drog :D
När vi kom dit väntade vi På Hanna och Anette, dom skulle oxå leka med oss där :) Hhahahah när vi kommer in ser vi värsta branta ruchelkanan(lr hur det nu stavas) Den såg fett läskig ut :O
Så vi gick till en annan, men lite senare ville molly åka den branta, så jag åkte med henne :P HHhaha man fick fett ont i rumpan :O  sen skulle vi äta mat, vi alla beställdee kyckling sallad, sen när maten kommer ,vi äter lite av maten sen upptäcker jag och yasmin att det inte ens fanns ngn kyckling i den :O
Hahah så min moster gick fram och sa att det fattades sen la dom på kyckling :P Dom var fett stora fattar inte hur man kan missa dom men .. aah shiiit i :P
Sen när vi kom hem till min moster bjöd odm oss på mat, sen kollade vi på en fett tung film :O
hHAHhaha och lilla Söta yasmin somnade på soffan ;)
Sen gick vi och la oss i deras arbetsrum och sov över hos dom :D ahahah men nu pallar ja inte skriva mer, ska uuuut :D:D:D

PEACE// MONKIII ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0