Helg!

Fi fääään, vad skönt att de är helg. Denna vecka tycker jag har gått fett sakta, men nu är de äntligen fredag som jag vet att alla har längtat efter... Som vanligt har man varit i skolan i dag, eller ja jag gick hem efter matten. Mådde inte så värst bra så jag drog hem. Och ni kan ju gissa vad jag gjorde... såklart sova jag. Sen så orkade jag inte sova längre så jag började pyssla med mina pärlor och allt. För er som inte vet så jag jag mina egna smycken.... Ikväll blir de väll att sitta hemma och bara chilla, och kanske vara med Moa och yasmin eller jag vi får se hur de blir. 
 

                          

Glitter TextGenerator
Glitter TextGenerator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0