Lite stressad!

Just nu känner jag mej väldigt stressad, jag behöver inte en vara stressad eller typ jo jag vet inte. Kom nyss hem varit i centrum med mamma och handlar lite. Fick ett par mjukisbyxor och 2 linnen ett vitt och ett gult.

Käkade nyss, slängde i mig maten :( så nu har jag ont i magen, inte kul.  Hinner inte skriva så mkt nu för att jag måste byta om till bekväma kläder. Inte så kul att boxas i thigts eller typ jeans, men nu ska jag hitta nån bra tröja.  Kanske skriver jag när jag kommer hem igen, fast först vill jag duscha och kolla idol :P :D =)) <3


PS. Grattis till min älskade storebror Jimmy som fyller år idag =)) <3!

PEEEAACE // Helle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0