Onsdag!

Kom typ hem för en timme sen.Ville gå hem efter halva dagen eftersom att jag inte mådde så bra men var kvar hela dagen ist. Kul att man kunde alla frågorna till so provet i dag (NOT) Va sjuk i fredags så fick typn ingen information om vad man skulle plugga på, så de var bara att inprovisera ( stavning?) Hoppas på Ett G iaf, självklart blir jag glad om de är VG. Men först siktar jag på G för att inte bli besviken om jag har skitat på MVG och får VG. Vét inte om ni fattar vad jag menar då, är inte den bästa på att förklara saker :P
Tappa min över kula(spets) till min ögonbrynspiercing i morse, I handfatet så den försvann :( Så fick ta spetsen från min läpp piercing till ögonbrynspiercingen. Så nu har jag en rund kula på läppen, vilket inte passar ihop med ögonbrynet :( Så de blir att åka och köpa lite piercingar i morgon, om jag får låna mammas busskort. Vill inte åka själv, någon som vill följa med?  

pallar inte skriva i meningar om vad jag ska göra så jag skriver en lista ist!

Detta ska jag göra!                                            
                                                                       
Plugga
Laga mat
Kanske Träna
duscha
kolla idol
Sist men inte minst SOVA!

PEEEAACE // Helle
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0