plugg,plugg och plugg!

Tjoho! sitter just nu hemma hos cassie och pluggar, vi pluggar NO eller vad man ska säga... Vi jobbar med vårat herbarium som ska vara färdigt på torsdag. Jag har liksom inte ens plockat 20 blommor så ja jag vet inte hur det ska gå då :P Men iaf nu ska jag fortsätta plugga. Detta blir nog nmitt sista inlägg för i dag, ska ha origentieringsdag i morgon så kommer lägga mig tidigt. Tror inte de blir något bloggande i morgon heller för att jag kommer att var helt slut, efter origentieringen ska ja till mina kusiner och kolla på deras hund =)) och sen ska  jag hem och käka och sen direkt efter Boxning så kommer vara sjukt trött! Nu måst jag plugga! // Heleeeene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0