Seeegt!

Ush jag hatar söndagar!
Sitter just nu och lyssnar på musik och ska snart dra ner mot tvättstugan.
Jag hatar tvättstugan, de finns liksom inget att göra medans man väntar på att allt ska bli färdigt.
Aja, Har tvättstugan tills kl 6 tror jag, sen ska jag upp och käka middag och sen dra ut och träffa Moliiish =)).
Just nu önskar jag att jag hade en bärbar dator som jag skulle kunna ta med mig till tvättstugan och sitta där och kolla film. Hahah, vad bra att jag önskar mig en bärbar dator då :P Fast isf kommer jag inte få den nu. Fast först skulle jag lugnt vilja ha en ny tele. Men nu ska jag börja röra mig mot tvättstugan....

PEEEAAACE // HELENE              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0