Sov morgon =)) <3!

Skippade idrotten i dag, palla origentera som vi nästa gjort i 2 veckor nu. Våran idrotts lärare är helt ja vet inte vad! Men han vill liksom att vi ska origentera även om de regnar. Han vill att vi ska komma i tid, fast han knappt själv gör de när vi ska origentera i fårdala. Så bara för att jag skippa idrotten så fick jag sov morgon och börjar 10.20 ist för 9.10.  Vakna 20 över 8 och börja fixa mig och satt mig och åt frukost och nu har jag fett mkt tid på mig eftersom att jag inte har så långt till skolan. Idag efter skolan så ska jag,yasmin och moa säkert flera vara som typ 2 dagar tillbaka.

Men nu ska jag typ kolla lite på facebook och lite sådära. Lägger upp en låt oxå! =))

          

                                         // Heleeene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0