Torsdag!

Skit asså :P! Kom hem för knappt en timme sen typ. Var på Boxningen vilket var nice, sjukt jobbigt men ändå så jävla kul,man känner sig så jävla bra efter, ska dock inte skryta :P. Kom nyss ut från duschen och sitter nu här, vill igentligen inget häller än att gå och sova men de går ju inte när man har läxor. Måste avsluta de sista på Mitt Herbarium. HAah fick nyss veta att de krävs 12 G, för att komma in på de jag vill i gymnasiumet. Hoppas  bara att jag klarar de utan att snubbla. Men aja nu måste jag plugga, får se om jag hinner i säng innan 22.30 Men då måste jag börja nu.  Juste Moas dator har pajat igen, den lever sitt eget liv. Så ni alla vet att de kanske inte blir så mkt bloggande för henne :( Men hon har lovat att hon ska blogga om hon kommer åt en dator   PEEEEAACCE// HELENE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0