tungpiercingen är tillbaka :D!

Hahah ni som minns när inlägget sen förr att jag skrev att min tungpiercing är borta. Och att jag skulle göra om den. kommer ni ihåg? Men iaf nu är den tillbaka igen :D Tro mig de är fett jobbigt i början! Man kan inte svälja utan att få ont,man kan inte heller äta mat med tugg motstånd.  Man får äta flytande. Har ätit flytande mat som drick yoghurt och soppa och sånt ni vet. har ätit de i 3 dagar med  dag hoppas de kan gå över snart. Vill bara säga att de jag vill ha nu är tacos! hahah fett gott ju. Men iaf tog den i torsdags och den är fortfarande svullen längtar tills de går över så jag slipper prata konstigt :P ahaha men iaf nu vet jag inte vad jag ska göra typ kolla lite på face sen typ gå och duscha och tvätta håret och sådära. Har inga planer för idag så vi får se vad som händer ;) säkert vara med moliish :D <3 // Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0