.....

Förlåt at jag inte har bloggat på några dagar.. men har inte orkat.. eehm det har hänt en gräj  som har gjort att jag har vart helt knas.. har inte kunnat sova ngnting på nätterna, har inte kunnat koncentrera mej på gräjjer.. har vart helt chockad över den gräjjen.. det sopm hände var att oliver (ingelas 1åriga son) fick hjärtflimmer.. och ligger nu på sjukhus.. jag var där när det hände.. han andades 4gånger på ungefär 20minuter.. ja satt bredvid honom på golvet och snackade med ambulans snubben i telefonen..Man såg hur han blev vitare&vitare i ansiktet och blå på läpparna.. hans mamma höll på att få panik, jag höll på att få det men höll mej lugn för att inte göra mamman mer panikslagen. vi gjorde hjärtochlung räddning på honom men inget hände.. vi la vatten i hans ansikte men fortfarande inget hände.. till slut kom ambulansmännen...när dom kom fram till oliver var han död.. men dom kunde återuppliva honom ... när dom åkte iväg med oliver kom chocken.. jag fattade typ inte vad som hade hänt.. jag började skaka och mådde illa.. Kunde inte andas typ... Jag stannade kvar hemma hos ingea med Isaac och Philip.. jag satte mej i soffan med philip i mitt knä och försökte få honom att bli lugn.. han hade typ oxå panik.. är fortfarande chockad över det som har hänt...
oliver har vart nedkyld och nedsövd i 3dagar, dom började väcka honom igårkväll.. han kan nästan andas själv nu..
Hoppas att allt går bra med honom.. kommer få mera information om honom idag ..
Men nu ska jag duscha..
XoXo// Mouuli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0