Fridaay!

Äntligen fredag igen! Shit asså nu går de riktigt fort, inte ens en månad kvar tills vi slutar skolan de är sjukt niice jag längtar, eller tror inte bara jag längtar utan typ alla? eller? De jobbigatse är att man har så mycket att göra färdigt i alla ämnena. Jag vill verkligen inte se mina betyd dom lär ju inte vara dom bästa asså. Ja och sen börjar man 9an efter sommarlovet... önskar bara att jag gick i 9an nu för att få börja i gymnasiet, vet ju vad jag vill bli och allt så.. Hahaha som sagt mina betyg suger ju måste gå sommar skolan då äre ju fan illa asså BARA i matte X) Haha fick pengar idag och dom försvann på typ 1 min, ja undra varför? ahah Nej men köpte faktiskt en ny mobil som fungerar nu. Får se hur länge den håller då:P Men nu står steffis och väntar på mig så ska inte skriva något mera nu XD // Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0