Natt inlägg!!

Vet aldrig hur jag ska börja inläggena.. Iaf idag är de lördag eller da va dåra eftersom att klockan är 02.30 nu då.
Men iaf idag har jag faktiskt gjort ganska mycket. Varit med mamma när hon spelade bowling i årsta, va en stund med Moa och senare Stephanie,Emil och Robin. Ja vi satt typ hemma hos Robin och chillade. Så de finns inte så mycket mera att säga om idag typ. Ganska tråkig jag är nu (jag vet) Men är faktiskt lite trött sen vill jag bara lägga mig och spela Angry bird :$ Thithi! Här kommer några bilder från idah..

                            
                            
                             // Shrimpen ;)


Kommentarer
Postat av: Josef Gynning

Nice blogg<3 Du skriver jättebra<3

2011-12-22 @ 18:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0