Skola -.-!

Som ni säkert har märkt så har jag inte bloggat på ett bra tag nu... Har ju som sagt ingen dator som fungerar.. NU när jag sitter i data salen i skolan tänkte jag blogga lite snabbt. Börjar med att säga att jag är as trött!
Juste gjorde slingor i mitt hår i går, skulle bli blonda med blev typ orange röd bru X) så idag ska jag köpa så att jag kan göra flera så att de blir bloda slingor :) ÅHH... Är fett sugen på att pierca mig igen har 4st vill ha 3 till :O Ja jag vet im crazy!! Men är beroende av piericingar :O Ni kanske vill veta vart jag vill ha dom 3 andra? vill oxå där emot göra en till tattoo... // Helene

Aa sen ville jag nämna att marre e bäst <3



jag suger om jag tar bort e det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0