Bollmora inter!

Chacha kom precis hem från min lillebrors fotbolls träning :)
Han spelar i ett lag som heter Bollmora Inter, dom är galet duktiga faktiskt :)
Igår va jag med min Bäjbie och Josef, vi chillade lite hemma hos mej sen taggade vi till stan , vi gick runt lite, sen "strippade" jag och Josef framför Chocho( skoaffär) de va naaajz ;)
sen gick vi till pundardonken och chillade lite , hahah tkr dom borde städa toaletterna där , fullt med spya lixom :S
Iaf sen lämnade vi min Beboo vid Amnesia, och gick vidare ngnstans :P haha venne vart men aah..
Juste, asso alltid när jag och josef är i stan blir vi förföljda:S igår blev vi det igen .. inte okeey..
Idag tror jag att jag ska vara med josef och frugan :)
Hoppas de iaf, vill inte vara ensam :P Whooooooooopwhoooop bäääääästa !! imorn har jag ingen schooolaaa !! galet underbaart!! ska sova fett länge ;) hahha
Ne men nu ska jag duscha tror jag :D
Pusspuss// Moliish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0