Förkyyyyyld

Fyfaaan vad jag är förkyld !! hatar dehära.. varje gång skolan börjar är jag sjuk:/ Kanske är allergisk mot skolan eller vad tror ni ?;) Iaf idag har jag vart med Helene och jocke :) riktigt najz faktiskt, vi chillade hemma hos henne typ hela dagen , sen gick vi och lämnade jocke vid bussen :) tycker fett synd om honom , han måste åka fett långt för att komma hem XD När jag kom hem sa min mami att de fanns glass, jag typ doooooooooooog !! älskar glass:D Hahah så jag satte mej i soffan käkade glass och kollade på när min brorsha spelade Gta:P Hahah asso helt sjukt, man kan slå personer med en dildo i det dära spelet XD HAHAHAHAH!! sjuka gräjjer folk kommer på fan :P Nä nu måste jag fan duscha , fryser som en chickeen :O Beeeesoo// Moouliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0