Fredaaag !!

chacha bloggen just nu sitter jag och lyssnar på Fly away ;) den är fett braaa ..
Idag ska ja vara med frugan hoppas jag, annars kommer jag bara vara hemma tror jag.
Kom hem från skolan för typ 1timme sen, hade engelska den sista lektionen, vi gjorde ngt roligt spel kan man kalla de ;) haha jag och Elin är bäst på den gräjjen :P Juuuste idag fick vi lära oss att klippa killfrisyrer! vi skulle skriva ut en bild från datorn och klippa våran docka som den killen hade sitt hår :) min är fett fin , fast det dåliga är att jag fick en docka med skägg :( ville inte ha det för dom är fett fula !! menen kan inte göra så mycket åt de, de är lixom bah att klippa och hålla käften ;)
I helgen har jag inga planer faktiskt , eller kanske skulle träffa min amor, men aa vet inte hur de blir :)
Jag har iaf bestämt mej nu för att göra en tatuering på armen :) tror jag ska göra den denhära månaden, samtidigt som min syster ska göra :) kommer bli sjukt fint faktiskt.
Tänkte först skriva.
Tu eres mi angel på armen men det blir en 2raders text ist :)
Nu ska jag tatuera..
I Pray To Spend More Time With You, But My Wishes Never Get True.
Hadebraa babes// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0