Fredaaagg!!

Äntligen fredag, äntligen får man sova! Haha det är det ända jag tänker på typ nu. Nu sitter jag i skolan och väntar på att min lektion ska börja som börjar 10 i 1. Det värsta är att lektionen är 2 timmar lång, men när det är syslöjd brukar det gå ganska snabbt så det är skönt. Sen blir det hem och ta det lugnt typ sova en stund kanske vi får liksom se vad som händer. Har iaf inga planer ikv blir säkert att vara med Moa. Fast är rätt så sugen på att rita fast vad jag tänkt rita vet jag inte nått blir det iaf och så kommer det självklart upp på bloggen. Så ligger det typ till nu. Sen så får jag se vad som händer senare liksom. Nu börjar min lektion så see yah puss & kram Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0