Godnattish!

Snart ska jag gå på dejt med min kudde. Tänkte jag kommer ändå inte kunna somna sådär "PANG" så jag slänger upp ett inlägg på bloggen.
Haha läste nyss moas inlägg lite roligt, hon gnäller på att det är kallt och jag gnäller på att det är varmt Haah. Då tycker jag att vi kan byta. Jag kan nämligen inte somna när det är sådär apvarmt. Men annars skulle det inte sitta fel med värme från africa haha vill inte ha snö längre vill ha sommar nu. Åh alla härliga sommarkvällar och grymt mkt sola, bada pinacolada haha fyfan va jag längtar asså! Fast aa fast min sommar kommer att bestå av jobb så kommer det bli najs så länge vi får sol!;) Eller pojkar och flickor män och kvinnor vad tycker ni vinter eller sommar? Haha måste bara säga vilken jävla dag med skratt det har varit idag. Utav skratt blir man glad men oxå efter ett tag väldigt trött. Men det tycker jag de är värt!! Denna dag har varit underbar med mina 2 bitches trotts att de slutade sådära men iaf utan dom så skulle jag aldrig mått så bra som jag gjorde idag. Och tack Josef för vurpan i mitt vardagsrum haha " asgarvar " Hoppas att du inte gjorde dej illa söta du! <3 Eftersom att Moa är så himla ego och bah lägger ut bild på sig själv så ska jag lägga ut på alla båda hihi Puss & kram Helene


Kommentarer
Postat av: jocke

haha kulig dag ffs ;) godnatt :) <3

2012-01-08 @ 03:03:59
Postat av: Anonym

hHAHhahahah gumman de är för att den bilden är på min och josefs blogg;)

2012-01-08 @ 12:05:56
URL: http://mooeandjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0