Grrr..

Shiiiit va de är kallt :O varför kan sverige inte ha typ Afrikas värme !? fyfaaan ..
Ligger just nu i sängen med 2täcken på mej och jag fryser fortfarande :O= inte okey!!
tror fan att ja ska gå in och bada, men vet inte om jag orkar :S åååh beslutsångest på högsta nivåå..
Ojoj det är min födelseda om 6minuter !! whopwhop najznajz fast ja kommer ända vara en liten pluttis snorunge som inte kan gå på krogen-.- de suger galet mycket..
får väl nöjja mej med att leka med barbies och lego 1år till.. Elleeer ?;) haha nee..
Aaaw va gullig min killkompis e , han skickade sms precis 00.00 och sa grattis :D sjukt sööt, kramar till deej :D
Aja men nu ska ja gå och bada tror jag ;) see yuh tomorrooow Pusspuss//M
Driiiiv bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0