I wish you were here with me tonight...

Helluuue va händer ?? Jag sitter iaf och lyssnar på en fett fin låååt och tänker lite.. Fick nyss ett samtal om att vi kanske kan fixa Avicii biljetter :D whopwhop thanx too Elin ;) hahah hoppas att snubben inte säljer alla :O måste fan gå på den.. kommer va galet najzigt där asso.. Iaf inatt sov jag hos min lilla fruu, haha gick och mötte henne typ 11, sen när vi kom hem till henne satt vi och snackade lite, sen målade hon graffiti, hon e galet grym !!! Sen somnade vi ;) sen vaknade vi gick upp, och jag taggade hem, sen till min lillebrors fotbolls träning :) Och nu sitter jag här :P trodde jag slulle träffa min boooi idag men de verkar inte så :S Aja ska typ vara med josef och¨åka in till stan och chilla Yaaaah Knoooo ;) Som snorungar gör när man inte får gå på krogen -.-'' Aja ska tagga nuu ! Cyaa // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0