Jobbigt

Shit va jobbigt de är att skriva i 2bloggar samtidigt, man måste tänka på vad man skriver, inte så roligt om man skriver samma saker i båda lixom ;) men iaf nu sitter jag och bloggar samtidigt som jag smsar med min älskling :D Fett länge sen jag såg honom :( saknar honom jääääääättemycket .. Måste träffa han snart fan :O idag börjar jag klockan 09.30 och slutar 16.00!! Galeeeeeeeeeeeeeeeeet jobbigt.. inga roliga lektioner kommer vi ha heller.. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORING !! men aa måste ju ändå gå till skolan såklart men har absoluuut ingen lust alls.. Hatar skolan... Sen så ska jag tydligen ha ett möte med min lärare för att ja inte va i skolan dom sista veckorna , men hon vet varför så jag fattar inte vad hon jiddrar om :S Aja får väll säga det till henne igen så kanske hon förståår.. Lr hoppas hon fattar iaf, annars kommer ja bli fett flippad :P Aja ska kolla teve nu ;) See yuh Biiiitcheeeeeeeeeees // Mouuulie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0