Justin Bieber ;)

Shiiiiiit vad jag börjar bli störd :O Asso jag börjar gilla Justin Bieber :O!!!
Inte braa, men hans låtar är så gulliga, eller inte alla men vissa :) Grym han är faktiskt!!
Som sagt ehm idag var jag i skolan, Asso jag förstår fan inte vad som har hänt med sverige :S imorse regnade de som fan , och när jag gick hem från skolan blev jag en snöbooll:/ Fattar ingenting, vill flytta utomlands typ till Jamaica,Thailand eller ngt.. där det är varmt hela tiden, orkar fan inte gå runt och frysa:P
Iaf just nu lyssnar jag lyssnar på Min framtida man ;) Hahah
tror att jag ska träffa frugan ett tag måste hjälpa henne med en gräjj, Måste bara komma på hur :S
äntligen har ja fixat så man kan lägga upp bilder :D
Så nu kommer ja lägga upp de typ varje dag ;)
Måste säga till helene att hon ska blogga mera , haha typ bara jag som har skrivit typ :P
Aja här får ni en fett gulluig låååååååååt !!
Pusspuss/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0