Ledig idag dåra ;)

Hhaha jag skrev ju att jag skulle sova länge idag.. yeaaah right-.- va typ vaken innan 6på morgonen -.- asso min Älskling messade mej typ kl 6och då va jag vaken :S fattar inte hur ja kunde va de XD iaf sen somnade jag om typ till 8.20 kanske , men låg kvar i sängen till typ 10 :P Skulle egentligen åka till stan idag och kolla praktikplatser, men kunde inte eftersom min amooor kommer t meej :) Imorn i skolan ska Helene vara min hårmodell, jag ska färga hennes hår med folie tror jag, annars kör jag bara med pensel :)Min lärare skulle kolla om hon tyckte att jag skulle färga hela hennes hår eller bara utväxten , hoppas jag får göra hela :D haha är fett duktig på det faktiskt :) Ni kommer självklart få bilder innan och efter. Idag har jag bara tagit det lugnt, har kollat på det regnar köttbullarXD hahhahah bästa filmen ever !!! sen efter det kollade jag på true love? tror jag den heter :)
Mamma fick typ ngt samtal nyss om typ någon modell grej tror jag :S man skulle va osminkad :O asso jag klarar fan inte ens att gå ut utanför min dörr utan smink :O kommer aldrig klara av att gå ute utan de :O FML!
Aja nu ska jag lägga mej på sängen och lyssna på music :)
Pusspuss// M'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0