Middag hos pappa med syster!!

Det blev en aning ändringar;) nu sitter jag hemma hos pappa och har precis ätit god mat och pappas beanesås in my <3 sjuk god!! Blir väll glas till efterrätt typ? Det hära var mycket bättre än att sitta hemma iaf. Har snackat lite med storasyster oxå som snart äntligen flyttar upp till Sthlm med min söta systerdotter Moa hehe. Sist jag träffa henne va hon 5 månader och nu är hon 8 månader tror jag hehe tiden går fort. Påvägen hit höll jag på dö asså haha. Satt en tant lr vad man ska säga äldre kvinna? Iaf hon satt och sa hej till alla och pratade med sin pippidocka hon hade Haaha det var kul! Sen fick man skratta ännu mer när man kom hit. Jag måste bara säga att jag är en stolt moster. Världens sötaste asså hon dansar till mange bjuder sötnosen då hehe. Nu ska jag vara social mot allihop hare bäst Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0