Mm... Imorgon är det fredag!!

Haah bästa! Asså mm.. Imorgon är det fredag. Tyvärr så kan jag inte lägga upp klippet på bloggen för att jag bloggar via min iPhone så tror inte det går. Men dom flesta har säkert sett den. Annars är det bara att söka på mm.. Imorgon är det fredag på youtube. Jag Vetefan vad som håller på hända med mig asså?? Har typ börjar skit i skolan på heltid asså. Precis nu när skolan är som viktigast för att komma in på det jag vill i gymnasiet. Det är nått som får mig att inte orka och jag kan inte få det att sluta? Borde finnas nån jävla på och av knapp. När dom dåliga och jobbiga tankarna tycker upp så kan man stänga av tänket fyfan vad skönt det skulle vara ! Kom igen vet att det är fler som tycker så. Fredag imorgon asså, jätte skönt!! Det är typ bara sköna lektioner på fredagar men aa skönare att inte va i skolan.. Sen när man är hemma gnäller man på att det inte finns nått att göra haha. Iaf slutar 14.55 imorgon tror jag och sen där efter börjar min helg! Oh yees! Nu ska jag typ sova sjukt trött har suttit och ritat i 2 timmar typ lr? Aja skit samma. Den är inte riktigt färdig än, behöver bara fixas till lite sen så. Men nu ser den ut såhär! Puss & kram Godnatt Helene

Ps. Ser bättre ut när man har bilden framför sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0