Nee va synd !! :O

Fyfaan kollade precis på ett program som handlade om en Kille som blivit utnyttjad av sin låtsas pappa när han va liten.. Fattar inte hur man kan göra så mot ett barn!? Asso sånna som gör det borde fan skjutas tycker jag.. Det är ju helt sjukt, han var typ 11år och hans "pappa" började gå in till honom på kvällarna och ta nakenbilder på honom,sövde ner honom och drog av han kläderna.. Sen hade han gjort hål över toadörren så kan kunde se in nä'r någon va på toa :S Hur fan kan man vara så sjuuuuuuk jag förstår fan inte de.. Åh helt frustrerad jag blev.. Menmen.. Idag har jag vart med min fru i tvättstugan :) Satt som vanligt inne i tork tumlaren ;) Älskar att sitta i den:D Imorn äre schoola .. måste fan kolla när jag börjar :S Hoppas jag börjar sent och slutar tidigt :O annars dör jag.. Ajaa ni få ha de så gooodie:) ciaaaaaaaaao // Mooouliiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0