Nej jag är inte galen!;)

Shit asså vissa tycker att jag är riktigt galen? Ja kanske säger jag då? Haha får ofta frågan om hur många piercingar jag har och om jag ska skaffa fler. Ja det är klart jag ska skaffa fler va troru? Nu är jag sjukt suger på att pierca mig igen. Det var ju inte länge sen jag pierca mig hmm.. 3 veckor sen snart. Är man beroende så är man eller? För er som inte har en enda piercing och vill ha. Så kan jag ju säga göra man en så slutar det med att man vill ha fler och sen blir beroende som då jag är idag. Det är samma sak med tatueringar! För mig är det typ ett halv år sen jag tatuera mig sist och vill bara ha mer och mer just nu är det 2 stycken. Men de är en skillnad på tatuering och piercing. Piercing går att ta bort snabbt och enkelt precis när du vill utan smärta. Beror på om det är infekterat eller inte då finns det en risk att det gör ont. Det man ska tänka på innan man gör en piercing som tex i läppen? Och sen tar bort piercingen så får man leva med ett ärr. Vissa hål växer igen och andra inte. Haha nu låter det som att jag vet typ allting.. Så äre kanske? Säger bara som det är.
Tatuering är dock svårare att ta bort. Det går att ta bort med det kostar pengar och gör nog lite ont kanske? Sen så får man ett jäkligt fult ärr. Har aldrig tagit bort en tatuering så det vet jag inte hur det känns. Men kan nästan tänka mig att det bränns.. Och innan man gör en Tatuering ska man tänka till ordentligt först så man inte ångrar sig för den kommer aldrig att försvinna om du inte betalar för en laserbehandlig och får ett fult ärr efter. Det vill ni inte va?? Jag personligen tycker inte det gör ont att pierca eller tatuera sig. Hittills så har inget gjort sådär jätte ont. Men som sagt är inte heller rädd för smärtan. Nu är det så att jag är sjukt taggad på att göra minst 3 till 4 piercingar till. Min nästa piercing nu kommer att bli en Smiley!! Puss & kram Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0