Ny vecka!

Jag vet att jag suger på att uppdatera!? Men iaf tänkte börja med att skriva lite om helgen eftersom att jag typ inte skrev något. Finns typ ingenting att berätta om helgen förutom att det sög som fan. Hatar problem!! Igår var ingen bra dag iaf alla hatar ju söndagar inte sant? Gick iaf ut och tog en promenad med Moa igår kväll kan ju säga att det verkligen behövdes!! Skitsamma nu är det ny vecka och första dagen är man inte i skolan och inte imorgon heller hehe oh yeah. Fast jag har anledningar idag eller just nu sitter jag på bussen påväg till handen. Ska till primabarn och snacka med nån j*vla psykolog? Mamma vill kolla om jag har adhd haahahhaa. Och imorgon så ska jag vara moas modelldocka i skolan, hon ska färga mitt hår lr utväxten typ ? Vet inte men får se imorgon hur det blir. Senare sen ikv ska jag vara barnvakt åt min systerdotter. Tror jag sa att hon var 8 månader fast mena 11 månader hehe. Tänkte att jag skulle vara snäll mot syrran så hon och hennes kille kan gå ut och käka innan hon åker tillbaka till Mellerud. Nu ska jag fortsätta bussresan med musik puss & kram Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0