Sista lediga dagen...

Shit känner mig fett slö idag.. Det ända jag gjort sen jag vakna idag är att ha legat i sängen, kollat tv spelat wordfued och temple run. Dagen blev inte riktigt som jag trott att det skulle bli.. Skulle gått upp kl 9 men vakna ist kl 2 halv 3. Sen så blir jag smått sur när personer lovar och sen inte håller det man lovar. Det stör mig, hur många chanser ska man igentligen ge?? Har fått hört jag lovar och sen så har det aldrig blivit av. Det har man fått hört hela livet, så kan ju säga att man tröttnat på det! Men iaf imorgon är det skola igen SUCK! Lovet har gått jätte fort. Då tycker jag att det kan gå jätte fort fram tills nästa lov kommer! Eller vad tycker ni?? Nu ska ja ta ett varmbad och sen hoppas att klockan kan bli 21.00 snart! Puss & kram Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0