Sluta hata och börja skapa, Det du gör idag kommer en dag komma tillbaka

Hejhej im back again !! har inte bloggat på ett tag de ät för att jag har glömt bort bloggen :/
Iaf i Helgen har jag inte gjort så mkt, jag har vart barnvakt till toto, vart på fotbolls träning :P
Börjat hata killar ! nä inte direkt men vissa killar är ju störda, iaf sen har jag typ vart med frugan och haft de chill :)
Igår kollade vi på Jag saknar dej! shieet va den var braa :O började fan gråta.. Hahah värsta lipsillen jag är XD
Hela helgen har jag typ tillbringar framför tv:n, har kollat film typ varje dag.. i lördags kollade jag på The last song och grown ups.. Började gråta till the last song, eftersom att den ger mej flashbacks.. börjar tänka på min morfar(bästa vän) som dog för 7månader sen.. han hade oxå cancer.. men till Grown ups garvade jag bara , så de va braa att kolla komedi efter den första deppfilmen.
Imorn ska jag till skolan och träffa josef, hans skola ska hälsa på i min schoola ;)
Hahah så jaa men nu ska jag kolla film igen, tror det blir blood in blood out ;)
Cyaaaaaaa !! // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0