WhooopWhoop!

Äntligen FREDAAAAAAAAAAG !! :D längtat som fan , inte för att jag ska göra något speciellt, Bara de att man kan gå upp när man vill , eftersom att jag hatar att gå upp tidigt :P
Träffade inte min fru igår:( ist låg jag hemma och kollade film , och badade :) När jag låg i badet funderade jag på om jag skullöe göra Tatuering eller piercing:/ Har tänkt på att göra en anchor under ögat, men jag vet inte..
Annars ska jag göra en text till Min morfar som dog för ett halv år sen.. Tror att jag kommer göra tatueringen faktiskt.. men måste tänka lite mer på de..
Iaf just nu har jag precis ätit klart ska snart gå in och sminka mej , fett jobbigt :P hah men kan inte gå utan smink , ser ut som en jävla Alien XD Idag börjar jag halv 11 och slutar typ halv 3 , ganska najzig dag faktikst :)
Senare idag ska juag vara med frugan , har inte vart med henne på typ 2days, måste få henne att tänka på andra gräjjer nu oxå. Måste smsa Josef oxå , shiiit länge sen jag såg honom :( Miss him aloooot !!
Men nu ska jag gå och borsta tänderna sen chilla framför tv:n ;)
Cyaa // Mouliesh
Hahahaha bjuder på den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0