Whop whop!!

Jag kan inte var mer än fett nöjd asså!! Idag var ju den stora dagen för Moa, det var typ ett prov för henne? Iaf det hon skulle göra var att färga någons hår. Fett söt då väljer hon mig och hihi min fru hehe! Jag är sjukt nöjd. Ni undrar säkert va jag tog för färg? Jag är faktiskt lite tråkig som valde samma färg. Fast tyckte det var onödigt att byta eller jag var för feg för att byta haha. Så det fick bli mer svartare i utväxten. Jag är glad över att utväxten är borta och att det blev awesome! Moa är skit duktig! Min kusin faila idag när hon skulle fixa sitt hår och det ser inte så bra ut haha. Så Moa ska typ hjälpa henne så de är ju ett plus för Moa. Kommer nog att bli ett morgon inlägg imorgon eftersom att jag tänkte gå upp kl 7 och sen ner till centrum och äts frukost med mamma. Mys. Vill inte ens tänka på imorgon, kan typ nån skjuta mig hatar onsdagar i skolan! Nu ska jag fortsätta kolla på film, fast om 5 min lär jag sova skönt hörs imorn! Helene
Här kommer för och efter bilder!!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/2174839/images/2012/pic_184971438.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0